2011.12.05

Blev inget Göteborg o Liseberg i helgen=( SMHI visade regn så vi vågade inte chansa...Satsar på nästa helg i stället=D I stället blev det lite party hos Petra på lördag kvällen o trots att jag inte följde med ut så var jag seg på söndagen. Kan kanske bero på allt vin jag lyckades klunka i mig på drygt 4 timmar=)

Annars så ligger jag som vanligt efter med en uppgift i extra kursen jag läser, den ska vara inne i morgon men är väl knappast färdig. Blir till att lägga i en extra växel i morgon o fokussera! Ska sitta en stund till nu o sen blir det hem till familjen Bergstrand/Jansson för lite kvällsmat. Mitt, Henrik o Marias fina fadderbarn Mie har ju sin dopdag i dag, tänk att det redan har gått ett år.....

Douglas tar det mest lugnt o chillar, han har precis legat o sovit en timme i vardagsrummet medans jag satt här uppe o pluggade. Till saken hör att han inte får vara i vardagsrummet om inte vi är där, han är nämligen kär i våra soffkuddar o vill hemskt gärna att dom ska bära hans valpar tydligen.....Men kuddarna verkar vara obesudlade så han har nog bara legat o sovit=D

Kommentarer
Postat av: erica

klart du ska ha din bok! vad har du för adress? lhoppas tentan gick bra. jag får svar idag ang utbildningar jag sökt... usch så nervöst ... haha.. kram

2011-12-08 @ 11:05:15
URL: http://nosecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0