2011.12.08

Igår var en dag fylld av promenader! Haha stressad som jag är så blir jag lätt lite virrig o råkade boka in två promenader med vänner på samma dag! På förmiddag blev det en sväng i spåret med Malin, Tindra o Messi o på eftermiddagen blev det en runda i Stenhammar med Lollo=D Tror jag var ute o gick i över 3 timmar igår...Dogge var nöjd i alla fall o har tagit det väldigt lugnt idag=)

I tisdags träffade jag en tjej som heter Malin Palm Friberg. Hon studerar till hundinstruktör och behöver nu några hundar att träna praktiskt med. Så jag o Dogge ska ställa upp som en av hennes projekt=D Ska bli grymt kul att få lite (gratis) hjälp med träningen. Hon verkade väldigt lugn o trevlig så detta kommer nog bli toppen! Hon tyckte att Douglas verkade vara en trevlig o uppmärksam vovve, o det stämmer ju fint=) Vi ska börja träningen om några veckor för hon ska först lägga upp en träningsplan o få den godkänd hos sin lärare.

Snart helg btw o nu ska det äntligen bli av, Liseberg here we come<3


En liten plutt på 13 veckor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0