2011.12.14

10 dagar kvar till Julafton!!! Sjuuuukt... är inte heller riktigt färdig med julklapparna, till en person vet jag inte ens vad jag ska köpa än....Va ger man en 17-årig kille vars största intresse är datorer???? Igår kväll slog jag i alla fall in lite paket, jag älskar att slå in julklappar=) Vi åt lussebullar, drack julmust o tittade på A christmas carol o sen skulle vi se på twilight men då somnade Henrik...så då passade jag på att slå in lite paket samtidigt som jag tittade, myyyyys!

I dag har jag o Dogge vart ute med klövjeväskan en sväng. Har lagt i lite mer vikt nu så jag tror han bär typ 14-15% (kass på matte...) av sin vikt. Målet är att nå 25% men innan jag ökar mer så ska jag bara kolla så att väskan sitter bra för jag tyckte att han svankade mer än vanligt idag...hmmm...Men trött blev han inte i alla fall, näst in till omöjligt att trötta ut honom fysiskt=D Nu ligger han är brevid mig o sussar lite samtidigt som han fiser, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0