Chokladbrun

Igår var jag i Skövde hela dagen, har nog aldrig varit i skolan en riktig heldag förut. Åkte en sväng förbi Elins Esplanad innan jag körde hemåt så jag var inte hemma förens typ 18...Jobbigt med heldagar när man är ovan så jag var lite sliten men själva dagen var jätte intressant! Henrik slutade tidigare från jobbet så att Dogge slapp att vara hemma själv för länge. När jag kom hem så hade dom precis vaknat från soffan...hmmm=D

I dag en busy day, ska plugga, träna o färga håret o städa om jag hinner. Imorgon ska jag plugga o vi ska köpa gran. På söndag är det dags för årets julbord på KinnekulleGården (gaaaahh va jag längtar) o sen efter det ska jag baka julgodis hela eftermiddagen o ev blir det träning på kvällen! Fullt upp hela helgen med andra ord=) Men jag hittar nog lite tid för min plutt också. Om en stund så ska vi ta o gå en mysig långpromenad bara vi två<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0