En smak av vildmarken

Jag beslutade för ett tag sen att jag ville byta ut Douglas foder. Han har ätit Eukanuba sen vi fick hem honom men jag har hört lite blandat om det fodret o dessutom ville jag ha ett foder som inte innehåller majs eller spannmål. Jag kollade runt o hörde mig för lite innan valet slutligen föll på Taste of the Wild. Även det är ett foder från USA men utan majs o spannmål och med mkt protein. Foderbilen hade en drive på Taste of the Wild med ugnsbakat lamm så det blev den smaken=D Dom har även med smak av lax, anka o hjort.

Douglas blev mkt förtjust bara av att få sniffa på påsen o ännu gladare när han väl fick smaka! Än så länge blandar vi fortfarande lite med det gammla fodret men imorgon ska han nog få bara det nya. Än så länge har jag inte märkt av några negativa resultat så detta kommer nog bli bra!

När det gäller mig så är jag trött, stressad o igår brännde jag min hand när jag försökte multi-taska lite genom att koka gröt, göra julgodis o lägga in sill samtidigt=( Men nu är det väldigt snart dags för lite ledighet tycker jag! Får bli ett par timmar till framför datorn idag o sen stund i morgon fm sen är det JUL!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0