Klon?

Kan man önska sig ett par tre kloner eller nått sånt i kulklapp? Åh vad jag hatar stress! Speciellt nu kring julen som är min absoluta favorittid på året....=( har mkt o plugga, huset behöver storstädas, är inte riktigt klar med klapparna o jag ska baka mer godis...Ovanpå det så har jag en down-period när det gäller skolan just nu. Även fast det är en väldigt intressant kurs så är jag så sjukt otaggad o drar mig för att sätta på datorn verkligen...

Men i kväll ska jag o Henrik in till stora staden en sväng för o köpa dom sista klapparna, handla lite o fixa en gran! Det blir mysigt=) Ska även hämta upp min julskinka som jag har vunnit på jobbet haha=) Kanske får bli skinksmörgås till kvällsmat? O om jag har tid ska jag göra färdigt julgodiset som jag började med i söndags....

Måste hämta sladden till mobilen så att jag kan föra över lite bilder o visa er! Har en massa fina bilder på Dogge, bl.a. en där han visar sin jul-outfit;)

Får bli en gammal bild så länge:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0