Dag 01 - Om mig

Första dagen på listan då alltså..."om mig"

Jag är 23, bor strax utanför Lidköping med sambo o vovve i ett hus. Huset har vi hållt på o renoverat i över 2 år, men snart är det klart (nästan=)). På dagarna pluggar jag till hälsocoach på distans från Skövde, och tar hand om världens bästa Douglas. Annars är det väl det vanliga, tränar, umgås med fina vänner, tittar en hel del på tv o film osv....=)

"Om Douglas":
En energisk, pigg o busig liten kille som fyller 2 år i maj. Kom till oss när han var 10 veckor o sen dess har det vart fullt ös medvetslös! Han charmar brallorna va de flesta, är otroligt snäll, älskar barn och vill leka med alla han möter (hur ilskna dom än är, både människor o djur). Han är kastrerad sen 1 år tilllbaka, men man kan undra om han själv har fattat detta då han har självförtroende som att han var världens snyggaste avelshane....Han är som sagt ganska energisk o gillar inte att ha tråkigt någon längre stund, därför blir det en del långpromenader o mkt aktivering. Samtidigt är han inte sen på att hitta en solfläck på golvet o lägga sig o njuta i några timmar...Sover gör han helst vid husses fötter, tryckt mot mattes bröst eller i "hans" stol i vardagsrummet. Största nöjena är att springa omkring i skogen, leka med någon leksak eller bästisen Messi eller träna in något roligt trick.

Ja det var lite om oss det, mer kommer väl allt eftersom!


//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0