Dag 02 - Min första kärlek

Haha höll ju på att glömma att skriva på listan idag...

Ja inte så rolig punkt idag tycker jag...Men det var väl någon på dagis kanske o sen vet jag att jag var jättekär i Ludvig på lågstadiet (fast Petra den jä*eln blev ihop med honom=)).

Douglas första kärlek då...hmmm...måste väl vara hans one and only Alice. En supersöt sheltietik som tillhör Annelie. Han är bra svag för henne o ska göra sig till o uppvakta henne=D Han försöker allt med Jenna också (Annelies andra sheltie)  men hon är inget förtjust i honom. Var ett bra tag nu sen jag träffade fina Annelie o vovvsingarna....får väl slå henne en pling eller slänga iväg ett mess snart!

Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0