Dag 03 - Mina föräldrar

Gooood Morgon! eller aa, god förmiddag kanske=)

Jahapp mina föräldrar alltså....spännande....Susanne o Stefan heter dom! Mamma är 48 o pappa är 43=) Mamma jobbar på Dafgårds o fråga mig inte vad hon jobbar som för det vet jag knappt. Vet att hon sitter o bokar lastbilar o beställer grejer o sånt...Pappa äger ett måleri, NS Måleri.

Douglas föräldrar då? Jo hans mamma är en chihuahua/schipperke tik som är svart. Tror att jag har en bild på henne men den ligger nog på den gamla datorn, får kolla efter den någon dag. Hans pappa är en papillon. Han kunde vi inte träffa dock för han var ute på avelsuppdrag.

Yes, that´s it! Nu ska vi dra fram en sväng på stan=)

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0