Hundbus på högsta nivå

Då min promenad med Camilla blev inställd så åkte jag o Douglas till Malin i stället. Douglas blev jättaglad när han insåg vart vi var o att han skulle få träffa Messi. Malin var även hundvakt åt hennes syrras chihuahuavalp, men som väntat så blev han lite rädd för Douglas o sprang mest omkring o skällde...Douglas o Messi raceade runt som vanligt tills att vi gick en liten sväng innan vi gick in o fikade=D

Tyvärr så hetsar dom varandra lite dom två herrarna så väl inne skulle det kissas lite här o där. Så från o med nu så måste vi verkligen passa dom när dom är inne o leker o jag tror även att det gamla kissskydet kommer åka på nästa gång vi åker hem till Mailn.

Jag han även med lite mys med Tindra såklart, lilla söta pluttan=D Men nu är det dags att fortsätta med Tentan sen blir det ev. en sväng till brukshundsklubben för att träna lite inför lördag...

(en gammal bild från början av vintern)

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0