Inställd

Återigen belv min promenad med Camilla inställd då hennes två sötnosar levde banans i natt och som hon själv uttryckte det gjorde henne till en Zombie. Måste vara gör jobbigt och jag hoppas verkligen att det blir bättre för henne snart!

Plutten sover fortfarande o kommer förmodligen göra det halva dagen. Han brukar vara ganska trött efter ha busat med Messi. Dessutom tog vi en sväng till brukshundsklubben igår kväll o tränade lite. orkade verkligen inte åka till "vår" klubb dock så det fick bli här i Lidköping. Tyvärr var det inte en kotte där o planen var inte upplyst så vi tränade bara i 20 min eller nått innan vi drog hem. Gjorde lite hopp över hinder som Douglas tycker är så roligt. Mörkret gjorde att jag fick sätta honom ganska nära hindret och jag ställde mig inte så långt i från på andra sidan, för annars sprang han bara runt. Så har han aldrig gjort förr så jag antar att det berodde på mörkret.

Föresten så har jag nu fått dit min header, men jag fattar inte hur jag ska få bort den gamla så den ligger kvar. Snöggt! Men jag jobbar på det...Riktigt stolt att jag fick dit den överhuvudtaget=D

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0