Säg Grattis


Igår var jag o Dogge i väg o gjorde inträdesprovet till agilityn.Och vi klarade det lätt som en plätt! Tror ni jag är stolt över min vovve eller vad? Var ju ganska nervös innan men det hade jag inte behövt vara för när vi är ute på den där planen så jobbar vi så bra ihop, han vet att han ska titta o lyssna på mig. Åhhhh jag är så glad för nu får vi gå agilitykursen=D 14:e april är det kurs start o jag längtar!!!!

Mitt mål med agilityn är främst att ha jävligt kul men beroende på hur det utvecklar sig så kanske vi kommer att tävla. Om jag vågar vill säga, haha!

Har tänkt att varva agility med viltspår för att få en bra balans och Douglas kommer nog att njuta i fulla drag över att få syssla med det han älskar mest=D

Haha fint va???

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0