Den lilla kossan

Orkade verkligen inte blogga igår...Tyvärr är det så att min kropp inte tål stress vidare bra, och just nu har jag väldigt mkt att göra o då blir jag stressad. Resultatet av detta blir att jag känner mig utmattad, har ont i huvudet och mår illa till och från. Så jag tog det lugnt i går, grejjade lite hemma o sånt. På kvällen åkte jag o körde ett yogapass, det var lääääänge sen. Kändes så himla skönt! Verkligen vad jag behöver så jag ska försöka gå på det en gång i veckan (Friskis har bara ett yogapasss i veckan här=().

Men idag är det nya tag! Gjort veckans planering o det här ska jag väl få ihop. Blir kanske lite plugg i helgen också för att det är så jobbigt att sitta typ 10 timmar om dagen....

Nu äntligen börjar det ju blir vår!!!! Så skönt! Haha dock har jag idag fått återuppleva en negativ sida av våren/sommaren/hösten idag. Det är ju så att Dogge tror att han är hälften ko eller nått...Han älskar gräs! Det ska va sånt där långt mörkgrönt (alltså inte vanligt gräs som finns på gräsmattan) så nu ska han ju stanna å käka gräset överallt. Speciellt jobbigt ppå morgonen innan han har fått i sig sin mat...seeeeeegis=)

En del säger att detta beror på någon brist i kosten o andra säger att vissa hundar helt enkelt tycker om gräs. Personligen så tror jag bara att han tycker om det. Min lilla kossa=D



//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0