1 november!

Gaaalet=D Men måste säga att den här hösten har varit bra! Mkt sol och fina höstdagar...Men jag börjar faktiskt längta liiiite efter snön...Hehe

Helgen var bra! Mkt kalasande=D I söndags började jag o Dogge dagen med att gå milen tillsammans med Tilda o Emelie. Haha vi höll på att dö, det var svinjobbigt...så jobbigt brukar det verkligen inte vara men...Douglas knatade dock på som inget. Sen blev det hem o fixa o trixa lite innan Henriks familj o dlear av min kom på kalas. Det vart livat hela kvällen vill jag lova...Men det är mysigt med kalas o vi pratade dessutom lite om jul o så...Hihi jag äääääääälskar jul o längtar redan som en galning!

Igår var det älsklings födelsedag! Hela 26 år fyllde han, stora killen nu ju;) Jag o Dogge tog det lugnt (ja dogge sov mest, stackarn var helt slut efter helgen) under dagen o sen på eftermiddagen o kvällen hade vi mystid. Jag o älskling spelade Donkey Kong ett par timmar, drack vår första julmust (!), vräkte i oss godis (så mkt att vi glömde äta kvällsmat), kollade på The Walking Dead o sen på senaste Saw-filmen (7?). Hur bra låter inte den em/kvällen???? Bästa måndagen på så jävla länge=D

Idag är det pluggpluggpluggpluggplugg som gäller!

Kommentarer
Postat av: erica

aaa fyyyy de va hemskt att inte veta om hon levde under dom 2 timmarna hon va borta :( BUUU! de va garanterat vilt hon stack iväg efter för så har hon aldrig gjort förr.



Lät som en riktigt härlig helg ni hade förra veckan! jag längtar också överdrivet mkt efter julen :D haha. som ett litet barn... kram

2011-11-05 @ 09:58:50
URL: http://nosecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0