11.11.11

Undrar hur många det är som förlovar eller gifter sig idag???

Själv är jag ju redan förlovad...Men inget giftemål idag inte! Har bara pluggat o umgåtts med plutten. Sitter rejält fast i en uppgift men nu har jag mailat en lärare så jag hoppas att hon kan hjälpa mig lite...

Just nu sitter jag uppe i gästrummet. Brukar sitta här i bäddsoffan ibland o plugga=D Henrik o Dogge ligger här brevid o sover så sött=D Ikväll ska vi till Henriks syster o hennes pojkvän o spela Guitar Hero, skojsigt! Blir säkert lite andra spel också...Douglas får vara hemma så att han inte stör i vårt spelande, haha. Han brukar ändå bara vilja slappa på fredag-kvällar (för att inte tala om lördagar....).

Har tränat lite med klicker idag. Började träna Dogge i att lära sig backa för ett tag sen men jag slutade kommer inteb ihåg varför...Men tog i alla fall upp det idag. Vi båda var lugna o fokuserade så han fattade bara efter några klick att han skulle rörar tassarna bakåt o bort från mig för att få godis. Mitt lilla geni=) Kanske blir ett litet träningspass till innan vi åker, så sover han nog gott hela kvällen sen=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0