2011.11.23

Nu är det snart löning, yes! Eller jag får ju ingen lön men Henrik får;)
Börjar längta efter snöööö nu! När kommer den??? Igår var jag ute o cyklade med Dogge...cyklade! I slutet på november! Det är ju inte ens frost ute??? sjuuukt....

Var på bibblan o lånade lite böcker förra veckan=) Letade efter en bok som heter Kontaktkontraktet som ska vara jättbra, men dom hade inte den. Får nog beställa den på fredag=) Någon som har läst den? Vi pratar hundböcker här nu alltså;) Sen så lånade jag "Hundgodis" o "spårhunden" också, så nu ska vi baka hundgodis o ut i skogen o spåra. Fanns jättemånga recept som verkar väldigt bra o lätta att göra så det ska jag nog ge mig på typ nästa vecka eller nått=) Va sägs om tonfiskpinnar o morotstuggisar?


Två bilder från förra vintern, med en massa snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0