2011.11.30

Tänk att det är 1 december i morgon...Då får man öppna första luckan i chokladkalendern! Wieeee=D O börja kolla på julkalendern, i år blir det nog Sunes Jul för min del, hihi jag är som ett litet barn när det kommer till julen.

Har inte haft så mkt att blogga om då jag mest har pluggat...skoj...
Douglas kunde inte riktigt somna i går, han brukar ju däcka runt 19-20 men igår väntade han nog på Henrik för han somnade inte förens 22. Vilket resulaterar i att han fortfarande sover nu...vi har inte ens varit ute o kissat än...Får nog väcka honom snart han borde ju vara hungrig i alla fall=)

Fick min nya telefon i går. Mmmm den är så fin, en vit Samsung Galaxy S2. Vill bara sitta med den hela tiden! Leta efter roliga appar o testa alla funktioner=D Måste ta med den ut sen o testa o ta lite kort på Dogge!

Men om man ska ta o väcka den där sömntutan då kanske? Hör att han ligger o knorrar lite inne i sovrummet i MIN säng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0