Åka buss

Senare idag ska jag in till stan o gå en promenad med bästis. Eftersom vi just nu bara har 1 bil (eller vi har ju tre men...Henriks guldklimp är nerbäddad för vintern o hans firmabil får vi inte köra privat) så tänkte jag ta bussen!
Tror inte att Douglas har åkt buss någon gång o jag har aldrig gjort det här i från, så det kan ju bli spännande=) Men det tar typ bara 15 min så det är ju inte mkt till bussresa egentligen, haha!

Idag har vi varit ute på en något längre morgonpromenad än vanligt, blev nog 30-40 minuter tror jag...Skönt med lite omväxling. Douglas sover ju så länge på morgonen nu för tiden så jag hinner oftast sitta o plugga några timmar innan han ens har vaknat=D Lille sömntutan!

Igår var ju Cirre o Ida här en sväng, vi hade trevligt som vanligt. Mina muffins gick åt som smör i solsken=D Douglas hade kul o busade med Ida o sen hoppade han upp i soffan där dom satt o la sig på Ida o krävde att dom båda skulle klappa honom. Det gjorde dom så han låg där o fjäska o halvsov en bra stund=) Vissa har det bra!

En bild från förra julen (tror jag), snart dags att plocka fram dom röda julfiltarna igen!

Kommentarer
Postat av: emmelie

Vill bara önska dig en trevlig kväll! :)

2011-11-17 @ 20:33:35
URL: http://sagaphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0