Surputte

Hej svejs! Just nu händer inte mkt här...Pluggar o gör vardaliga saker=) I söndags var jag i Ullared o besökte GeKås tillsammans med några av dom bästaste, Emelie o Lollo! Vi hade det sjukt trevligt, även om det vart lite mkt folk det sista.....Detta kommer lät bli en tradition! Jag gick väl över min budget lite kanske, men fick med mig jättefina saker hem så det gjorde inte så mkt. Eventuellt blir det ett besök med några av mina närmaste finingar Matilda o Karin strax innan jul, beror lite på hur mkt jag har o göra i skolan.

Idag har Douglas varit en riktig surputte! Började i morse med att han blev bagig när jag väckte honom...jösses vilket humör den hunden kan ha ibland alltså...Men han har varit ganska trött så det kanske beror på det...Vi har iaf varit ute o sprungit idag! var ute i måndags också, duktiga vi är va???? Sen fick han lite problemlösning som han tycker är så kul o senare på dagen körde vi lite "agility" i skogen. Balanserade på stockar o träd, kröp under o hoppade över o Dogge sprang omkring som en tok som vanligt=D Nu är han nog på lite bättre humör o senare i kväll kommer Cirre o Ida hit o fikar o då lär han bli glad för dom tycker han om. Han får alltid leka o busa med dom o sen brukar han lägga eller sätta sig i knäet på antingen Cirre eller Ida o vilja bli kliad o klappa. Fjäskis=)

Nu måste jag dammsuga o baka! Det blir morotsmuffins till fikat, yumyum!!!

Kommentarer
Postat av: seperti

sööt vove =)

2011-11-21 @ 23:02:12
URL: http://seperti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0