All plugg and No play

pluggar till en tenta (fre) så jag har varit lite upptagen=) Som tur är har jag tagit mig själv i kragen den här veckan, förra veckan var en katastorf ur plyggsynvinkeln...

I söndags var jag på ett jättespännande föreläsning med Marie Hansson som brukshundsklubben hade annordnat. Den handlade om aktivering och hur man tränar sin hund. Den var skitbra upplagd o det var verkligen lätt att ta till sig informationen så jag är hel nöjd! Har fått en massa motivation också. Typiskt nog, som det alltid blir, så kom jag inte på en enda fråga att ställa till Marie när i väl satt där...Men nu efteråt har jag kommit på massa saker jag kunde ha frågat ju....

Nu har sämntutan vaknat här så jag får väl gå ut en schväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0