Dåligt med motivation vart det här...

Fredag idag då, fan va göttit! Har dessutom inte så mkt att plugga idag, eller rättare sagt ytterst lite. Har en tentan nästa fredag men vet inte om jag orkar ta tag i den än....kanske börjar lite smått i em...
Men trots att jag är "ledig" så har jag typ ingen motivation till att göra nått! Skulle vilja åka upp till Råda o gå milen men det regnar (såklart)....Behöver städa men oooorka? Vill in till stan o köpa lite nytt men det känns jävligt onödigt egentligen....suck...så i stället sitter jag bara här framför datorn...i kväll ska vi iaf till Henriks syster o ha myskväll, det är ju alltid nice=D

Äh men om man ska ta tag i livet kanske? Doglas den slöfocken har somnat igen, han vaknade för en timme sen o skulle ligga i mitt knä...Tvingade ut honom för o kissa o sen fick han frulle o nu sover han alltså igen...vissa har det bra! Har förresten hittat en kurs jag funderar på att gå under hösten! Får fila lite till o så kanske jag bokar den i helgen=)


Vart är Douglas???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0