Helgmys

Mitt uppe i helg myset här=D I fredags var tog jag det rätt lugnt försökte plugga lite men det blev även en sväng på agility plan o en löprunda i skogen.

Igår var det min o henriks 6 årsdag=D Detta firades med sovmorgon, långpromenad med Douglas och mat i bio i Skövde. Underbart!

Idag blev det utomhus bus med svärmor o Wilmer o Mie=) Vi gick en promenad allihopa o så stannade vi till på ett par lekplatser. Wilmer vill gärna hålla i Douglas koppel men man får ha super koll på honom för han kan rycka eller hålla på o krångla lite....haha stackars Dogge, det kan inte vara lätt att ha en vild 4-åring som dyrkar marken du går på....Wilmer råkade även tappa kopplet en gång (trots att jag upprepade gånger sa till att han skulle hålla hårt) men som tur är så lyssnar ju Dogge när man säger till honom o stanna (trots att det var en häst lite längre fram=)). Men överlag sköter sig Wilmer bra o är snäll mot Douglas men det är ju fortfarande viktigt att inte lämna barn ensama med hundar!

Nu ska vi ut på kvällskissen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0