Mål!

Igår kom Malin hit och hon hade såklart med sig världens sötaste Tindra o Douglas bästis Messi. Det blev en sväng i skogen först, så hundarna fick springa av sig lite energi o sen gick vi in o fikade. Hade bakat äpplepaj på mina alldeles egna äpplen, mumma=D Vi bokade även tågbiljetter till Örebro! Vi ska åka dit om 2 veckor för att hälsa på världens bästa Emelie!!!!!!

Hundarna busade o lekte som vanligt...Douglas blir ju som tokig när Messi kommer, det ska bara lekaslekaslekas non stop. Blev faktiskt lite arg på honom då han blir så uppe i varv att han inte lyssnar, så han fick sig en liten time out...Sen var han så lugn o fin så. Han är en stressad själ min älskling...

Förresten så har jag satt upp lite mål med min träning med Douglas. Kan alltid vara bra att ha nått konkret att sträva emot tänker jag. Så innan året är slut så ska jag/han kunna:

1. Sitta lungt o vänta på mattan i hallen när vi får gäster och inte springa fram o hälsa förens han får det för oss
2. Jag ska kunna borta hans tänder
3. Han ska kunna sitta still (plats) i 1 min
4. Han ska kunna ligga still (plats) i 2 min

Kommer bli tuff träning men bara jag når minst ett av målen så blir jag glad=D
Nu ska jag göra färdigt en skoluppgift som ska vara inne om några timmar, senare blir det nog en cykeltur o i kväll vankas träning för mig!

Kommentarer
Postat av: Carina

Áh vad fina hundar!:)

2011-10-05 @ 21:32:19
URL: http://www.ninainbcn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0