Pluggtips

Har hittat en strategi som funkar utmärkt för mig, 20 min plugg o sen 10 min paus! Skulle jag dock råka hamna i ett stim så fortsätter jag ju plugga mer än 20 min=D

Idag har det ju faktiskt varit uppehåll stora delar i alla fall, så det blev en långprommis förbi kyrkan o ner mot Hovby. Som vanligt fick vi sällskap av kossorna en bit då de är så sjukt nyfikna på Douglas. Han blir dock lite rädd när dom kommer fram för många åt gången, men är det bara en stackars kossa då moppsar han till sig ordentligt. Haha knäppis, även om det bara är en kossa så är den ju typ 1000 ggr större än honom....

Igår gick jag o Dogge en sväng med Lollo, blev en rejäler runda till slut dock o vi han med att prata om det mesta. Bl.a. planerades en resa till Ullared...wiiiiiiooooo! Nu ska jag strax styra kosan mot Vinninga för det vankas ljusparty i höstmörkret, myyyysigt! Värdinna är som vanligt fröken LindaBinda, hihi.

På bilden sitter Dogge o spanar på hästar, dom är inte lika läskiga enligt honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0