Valpen Kommer!

Ja fast det är ju inte jag som ska skaffa valp...Tyvärr! Men min fina vän o "trillingsyster" Karin ska! O jag är jätteglad för Karins skull för det här har hon drömt om så länge jag kan minnas=D O känner man Karin behöver man inte ens gissa på vilken ras det blir.....Golden Retriver såklart! Så till våren/sommaren kommer jag äntligen få gosa o mysa med en liten hårig plutt! O förhoppningsvis kommer jag få vara hundvakt till den lilla varelsen också=) Karin hjälpte till o var hundvakt åt Dogge ett par gånger när han var valp/unghund, tack till världens bästa Cookie för det;)


Kommentarer
Postat av: karin

Så klart du får vara hundvakt o gosa med valpen så ofta du vill :)

2011-10-25 @ 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0