Gamla vanor

Man kan säga att vi föll in i lite gamla vanor i går när jag o Dogge var ute i skogen...Ja lät han härja runt o hålla på o vips så var det alldels tyst o där stod jag själv i skogen....typiskt...jag ropade men inget hände....fick syn på ett rådjur längre fram som förmodligen var det som Dogge spårade...började vissla o då kom den lille busen med rasande fart! Skitunge! Sen blev det hårda puckar vill jag lova, han fick inte gå mer än 3-4 meter från mig. Men då skötte han sig så fint så=) Tur att jag "råkade" ha med mig lite korv i fickan också.....

Idag blir det nog inte mkt till promenad...regnet öser ner...får bli lite inomhus-bus i stället=D

Kommentarer
Postat av: Karoline

oj vad söt!

2011-09-22 @ 16:15:30
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0