Klövjeväska

Funderar på att köpa en sån till Douglas...hmmm
Klövjeväska svart med bentryck
Denna var det jättebra pris på så jag kanske ska slå till???

Fan va seg jag är på att plugga just nu....gaaaahh...måste sätta fart! Håller på med den individuella uppgiften i Tillämpad folkhälsovetenskap o sen har jag en uppgift i Folkhälsoproblem kring mat o ätande o imorgon ska vi redovisa vårat grupparbete...Göttere!

Förresten! Igår fick jag med mig både Douglas o Henrik ut på en cykel tur=D Det var mysigt! Behöver bara köpa en cykelkorg som Dogge kan sitta i om han blir trött när vi ska cykla lite längre. Han klarar ju lätt ett par kilometer men eftersom han är en liten hund så ska han inte springa för långt.

Men va fan nu måste jag ta tag i det här....ska ju träna i kväll så jag kan inte sittar här o göra en massa annat nu=D


Kommentarer
Postat av: erica

hahaha jaaa hon är ganska stor, väger 30kg ;)

stark som tusan är hon med!



kul att du skriver om en klövjeväska när jag satt å googlade efter det igår =) vill ha en sån med så alice kan bli trött snabbare hahaa..energi i den bruden!



asså vad är de ni har haft för arbete då? jag vet att de går bra, du fixar det! hejaheja =)



kram

2011-09-28 @ 15:56:39
URL: http://nosecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0