Måndag igen!

Ja tydligen är det måndag igen?! Hade iaf en kanon helg, blev lite plugg, en väldigt trevlig tjejkväll med fotbehandling o marängswiss, fika med ett gäng ur familjen Bergstarnd som vi inte har träffat på en så där 3-4 år, myskväll o snack med brorsan!

Äntligen är grupparbetet färdigt och nu återstår det att förbereda inför redovisningen o sen då såklart själva redovisningen! Skönt att jag kommer ha tid till mina andra uppgifter nu när detta snart är klart=D

Ska strax bege mig in mot staden för o bl.a. handla. Det får nog även bli en promenad med Dogge, skönt med lite omväxling o kunna gå någon annansatns än bara häromkring i skogen.... Sitter dessutom o tittar runt efter nån rolig kurs att gå på m Dogge... struntade ju i fortsättningskursen i Agility då jag kände att jag inte hade tid eller ork....men nu kommer suget igen så jag skulle vilja hitta en 1 eller 2-dagars kurs=)
Douglas på bryggan i Lysekil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0