att tävla.

Igår var jag inne på SBKs hemsida o kollade upp hur mycket en tävlingslicens kostar... Jösses säger jag bara! 480 kr! Lite mindre hade jag nog tippat på=D Tur att älskling erbjöd sig att betala!
Får ta tag i det där, sista anmälningsdagen till Rallytävlingen i Tibro är 28:e juli!

I går gjorde jag i ordning en rallybana i trädgården. Haha jag som tycker att vi har stor trädgård, fick ju knappt plats med banan. Men kul var det, som vanligt! Dock måste jag verkligen tänka på vid tävlingen att värma upp Dogge ordentligt. Första två varven på banan var han ganska seg. Nu var det var ju det långt i från någon tävlings-känsla men ändå. Jag tänker att jag ska köra några av de uppvärmingsövningarna Malin visade mig, plus kontakt o fotgående med klicker o sen några enstaka skyltar. Plus att jag ska kampa lite med honom så han blir riktigt glad o taggad=D Det ska jag testa innan jag går en bana nästa gång också. Undrar när jag ska hinna med det bara... Torsdag kanske=D



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin bild :)

2012-07-06 @ 10:23:49
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0