2012.06.05

Andra dagen på semestern! Gårdagen spenderades med att städa, handla, gå lång promenad, titta på bror 3 o 4 som gick i karnevaltåget o sen åt vi middag med mammis o pappis på Mailano. En ganska ok dag helt enkelt=)

I fredags åkte vi till Lysekil. Vi kunde bara stanna ett dygn men det var härligt ändå. Douglas älskar att vara där o det första han gjorde var att ta ett ärovarv runt halva campingen... Mitt misstag att släppa ut honom utan koppel när han legat o sovit i bilen i två timmar. Men han ville bara kolla läget o kissa lite sen kom han så fint upp på altanen=) I lördags väckte han mig 06:20 o ville prompt ut så jag klev mycket zombie-aktigt upp o gick ut. När vi kom ut i den friska sköna havsluften så blev både jag o Dogge pigga så det blev en timmes promenad uppe i bergen! Härligt o sen kunde vi med gott samvete gå o lägga oss hos husse i sängen igen.

I söndags var vi ganska trötta men det blev i alla fall ett viltspår o en klövjepormenad senare på kvällen. Jag skulle ha spårat med Malin o Malin men båda fick förhinder så jag fick tvinga med Henrik ut i skogen. Efter noga instruktioner så la han ju ett riktigt bra spår, synd dock att blodflaskan krånglade så att han inte kunde lägga den längden jag ville ha. Douglas spårade mkt bra o koncentrerat, roligt att se!



Två bilder på mig o Dogge på Rallyplanen

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Alltså verkligen världens sötaste vovve!!

2012-06-06 @ 17:00:20
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0