2012.06.11

Måndag igen då o min andra (och sista=() semestervecka börjar! Vädret är dock inget att hänga i granen så jag fortsätter väl med min storstädning då...

I går var jag ute o la ett viltspår till Dogge. Hade dock lite dåligt med blod så det blev inte så långt. Prövade att bara droppa blod vart fjärde steg dessutom och jag la för första gången spåret över ett dike med vatten i. Det var inga som helst problem! Men sista sträckan gick inge vidare. Först tappade han men då kunde jag föra tillbaka honom o han fortsatte jättefint men det sista så tappade han flera gånger o jag kunde inte föra tillbaka honom... Vet inte om det var för att det var lite mer öppen skog det sista o det blåste en del där, plus att det hade regnat lite. Men som sagt, första sträckan o över diket så var han kanon! Där märktes inte ens att jag hade blodat mindre=D Ska införskaffa mer blod så jag kan lägga ett lite längre spår snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0