2012.06.19

Här sitter jag helt slut i kroppen. Igår började jag jobba igen.... Mina två år i skolan känns genast som rena himmelriket, haha=D Men kroppen vänjer sig väl snart igen antar jag.

I fredags så kände jag att jag var tvungen att hitta på nått roligt. Inte bara sitta hemma o städa o hålla på. Så jag o Dogge packade in oss i bilen o åkte ut till Hindens rev. Var säkert 15 år sen jag var där o jag hade glömt av hur långt det var kan jag säga. Jag tippade på 2-3 km men det var visst 5... Så en mil gick vi totalt o det var jättefint väder o så härligt=D Dogge sprang lös o han hade jättekul o njöt i fulla drag! Jag tycker jag har kommit väldigt långt med Douglas. Att han sprang efter ett rådjur i torsdags berodde på att det stod typ 10 m i från oss o bara blega en lång stund innan det började springa o då kunde inte Dogge hålla sig. Verkligen inte ok, men jag vet att om rådjuret hade varit lite längre bort så hade det inte varit något problem. Bara att fortsätta träna! Och som sagt så kommer han tillbaka på inkallning så ingen större skada sked som tur är=D
Här är lite bilder från vår härliga dag:





Efter promenaden åkte jag o träffade bäst Mika o sötaste Sam! Så roligt att se honom igen, sist så var han bara 2 veckor o nu är han 4 månader o har vuxit så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0