2012.06.27

Nyss hekommen från jobbet o har gjort misstaget att sätta mig i soffan med datorn... Kroppen blir tyngre o tyngre så snart måste jag nog knalla upp till sängen=D

Fick mitt paket från Jens hundartiklar igår. Vattenskålen har jag inte hunnit testa än men den blir nog bra, halsbandet älskar jag dock var färgen inte lika snygg i verkligenheten. Tyvärr tror jag selen är för liten, ska ta o kolla en gång till i morgon annars får jag hoppas på att jag kan skicka tillbaka den!

I morgon ska jag ge mig ut igen o leta efter grannens hund som har försvunnit=( Ser ni en schäfer-tik på rymmen i Lidköpingstrakten (hon försvann i Norra Härene o heter Nala) så hör av er!!!! Sprid gärna detta vidare också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0