midsommardagen.

Kvällen igår spenderades i Källby hos fina Ida o Christian. Blev en supertrevlig kväll verkligen! Kom hem efter 3 någon gång med en något överförfriskad sambo=D Idag är vi av förklarliga skäl lite trötta. Dogge har varit hos mamma o pappa o dom kom o lämnade honom för en liten stund sen o även han ligger helt utslagen här=D Dom hade varit nere vid skogshyddan o dansat runt stången o sen tagit en lång promenad hem. På kvällen hade Dogge legat i deras soffa o tittat på fotbollen på tv:n. Fick ett mms sent i går kväll av mamma där man ser Dogge som ligger o stensover på mamma i fotöljen=) det gillade nog både mamma o Dogge! Han hade skött sig så bra så. Dock är han ju inte van vid så mkt ljud (hemma är det ju helt tyst när vi ligger o sover, men hos mamma o pappa så är det ju lite fler folk i rörelse) så han vaknar ju till o ger i från sig nått skall i bland säger dom.

Idag blir det nog väldans lungt. Vi ligger nog i soffan o myser o hyr någon film. Om jag orkar ska jag köra ett litet rallypass med Dogge sen bara, börjar få lite lätt abstinens=) I morgon ska jag köpa nytt blod så att jag kan lägga ett spår i morgon eftermiddag eller på måndag förmiddag. Låter som en bra helg i mina öron!


Kommentarer
Postat av: Evelina - Hundvardag

härligt! Så du har testat med Pringlesrör? Vet att många brukar använda toarullar :D

2012-06-24 @ 21:51:57
URL: http://hundvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0