sorg.

I går förmiddags hittades min grannes hund Nala död...Inte långt från deras hus, i skogen där vi alla promenerar nästan dagligen. Lider verkligen med min granne o vill inte ens tänka på den dag Douglas inte finns här längre. En bit av mitt hjärta kommer försvinna med honom.

Vila i Frid Nala<3

Dock var det inte bara sorg i går, som tur är! Jag o Dogge åkte o träffade (hundinstruktörs-) Malin på BK. Hon ska instruera oss i fortsättningsskyltarna i Rallylydnad=D Så kul! Det första vi märkte var dock att Dogges bakdelskontroll behöver förbättras ganska mycket! Haha han rör ju bara på framtassarna typ=D Var också bra att få lite kritik o en utomståendes syn på hur det ser ut. Jag blev ännu mer taggad på att tävla! We can do it=D



Kommentarer
Postat av: Malin

Klart ni kan! Ni är jätte duktiga. Bara lite fin lir så kommer ni äga sedan. :D

2012-06-29 @ 23:13:04
URL: http://sheltienbell.friendly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0