2012.05.18

It´s friday baby!
Igår var jag i Skövde hos Bella hela dagen, vi har jobbat så himla bra den här veckan så nu ligger vi asbra till i planeringen! Alla stora delar av arbetet är gjorda så nu är det "bara" en massa korr-läsning, formalia, abstract, innehållsförteckning, två tabeller och sammanfattningen kvar! Om inte vår handledare kommer med nått som hon tycker vi ska ändra.... Men helgen kommer nog i alla fall bli betydligt lugnare än vad jag hade tänkt o det känns såååå bra! I går mådde jag riktigt konstigt så jag kan nog behöva lite lugn o mys med mina grabbar. I kväll blir det dessutom middag på Bakgår´n med några av tjejorna, det ska bli trevligt=D

Jag är dock riktigt sugen på att åka en sväng till BK lite senare o köra ett litet agility-pass.... Var ju ett bra tag sen nu. Om jag jobbar på nu på förmiddagen så kanske det kan hinnas med. Ut o springa ska vi i eftermiddag i alla fall!

Trevlig Helg<3

Kommentarer
Postat av: pshundar

Sv: ja, Gotland är ju härligt ! :D

2012-05-18 @ 18:45:54
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0