krasslig.

Blev varken agility eller någon löptur i går... Douglas mår inte riktigt bra, han är trött o vill mest sova så det gjorde han i princip hela dagen i går. Äter o dricker även lite dåligt.... Idag så verkade han lite piggare så jag tog med honom upp till Råda där jag o Emelie skulle gå 5:an. Det gick ganska bra men han vär ändå mycket tröttare än vanligt o sen vi kom hem har han bara legat på altanen o vilat. Får hålla lite koll på honom o så får jag nog kanske ringa vetten på måndag om det inte har blivit bättre. Usch min lille plutt, jag blir så orolig=(

I kväll kommer Cirre o Ida hit o så ska vi grilla tjocke-körv! Mumma=D

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Tack för ditt svar om foder :)

2012-05-30 @ 10:55:58
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0