2012.09.17

För tillfället har jag liiiite fullt upp kan man säga, så jag hinner inte med att blogga så mycket. Fast egentligen skulle jag vilja skriva mer....
 
Men här kommer i alla fall en liten snabb update:
På lördag är det dags för min o Dogges andra rallytävling! Om vi är taggade? Ooooo ja! Träning har det tyvärr inte blivit alltför mkt av... Men i fredags var jag på Bk o körde en bana o det gick väldigt bra, så jag tror det mesta sitter kvar=) Bara kontakten vid fotgående som han lätt tappar om vi inte tränar detta regelbundet. Så ni kan ju gissa vad vi kommer träna på denna vecka=D
 
Nu i helgen var jag o älskling i Stockholm o hade det gött. Vi var på Skansen o så shoppade vi en massa=) han även med en fika med bästaste Mika, Chabbe o Sam<3 Douglas bodde hos mamma o han hade skött sig jättebra, duktig vovve!
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Har också en blandras.. dom är charmiga på sitt sätt, men det blir ju lite begränsat om man vill tävla eller ställa ut t.ex :(
Fast nu när jag har en renrasig också så får vi se vart vägarna bär. Är ingen tävlingsmänniska över huvud taget så det blir det nog ändå inget av, kanske nån utställning bara på kul. :)

Vi får se helt enkelt!

Åh ja, jag har valp nu men längtar nästan ändå tills jag får ta hem nästa, haha.. Snacka om att aldrig få nog :D

2012-11-11 @ 12:05:55
URL: http://hundvardag.se
Postat av: P.S Hundar

Tack för tipset! :D Då kanske vi ses där! :)

2012-11-11 @ 19:35:34
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0